Alguna vegada has entrat en alguna pàgina web i t'ha sortit una pàgina en blanc o amb un contingut que no té res a veure amb la marca?
“
Saps que el 30% de les webs de tot el món fan servir WordPress com a gestor de pàgines web? Per la seva facilitat i per les actualitzacions que rep per solucionar vulnerabilitats que si no es tenen en compte poden deixar la teva web fora del teu control.
Quan busques una farmàcia a Google Maps poses “farmàcia” i no el nom de l’empresa? És important estar donat d’alta al Google My Business i tenir la fitxa ben configurada, ja que només el 0,2% busca a Google Maps pel nom de l’empresa.
T'ha estat útil veure la informació del negoci (com ara ubicació, horari, opinions) directament als resultats de cerca de Google?
“
T’ha passat que al buscar informació d’un producte, servei o empresa t’hagis trobat amb molts comentaris positius, un negatiu i li hagis donat més importància al negatiu? No existeix una segona oportunitat per causar una primera impressió, per això és important cuidar la reputació en línia.
Quan fas una cerca a Google sols fer clic en els resultats de la segona o tercera pàgina?
“
Sabies que els llocs web amb contingut nou i rellevant solen aparèixer als primers resultats de cerca? Això és perquè Google veu que estan actius i fan esforços per donar contingut rellevant a la seva audiència.
Has rebut mai publicitat a través del correu electrònic?
“
Sabies que el correu electrònic és una poderosa eina per enfortir la fidelització de clients? No només manté els clients informats i compromesos, sinó que també els fa sentir valorats i especials.