Realitza un test de necessitats i aconsegueix una proposta PERSONALITZADA

 
Email de contacte:
Domini web de l’empresa o nom de l’empresa en cas de no tenir web

Alguna vegada has entrat en alguna pàgina web i t'ha sortit una pàgina en blanc o amb un contingut que no té res a veure amb la marca?

Saps que el 30% de les webs de tot el món fan servir WordPress com a gestor de pàgines web? Per la seva facilitat i per les actualitzacions que rep per solucionar vulnerabilitats que si no es tenen en compte poden deixar la teva web fora del teu control.

Alguna vegada has deixat de visitar un lloc web perquè es veia desactualitzat o no funcionava correctament?

Creus que els teus clients apreciarien si el teu lloc web està actualitzat i funciona sense problemes?

Has utilitzat Google per cercar negocis locals?

Quan busques una farmàcia a Google Maps poses “farmàcia” i no el nom de l’empresa? És important estar donat d’alta al Google My Business i tenir la fitxa ben configurada, ja que només el 0,2% busca a Google Maps pel nom de l’empresa.

T'ha estat útil veure la informació del negoci (com ara ubicació, horari, opinions) directament als resultats de cerca de Google?

T’ha passat que al buscar informació d’un producte, servei o empresa t’hagis trobat amb molts comentaris positius, un negatiu i li hagis donat més importància al negatiu? No existeix una segona oportunitat per causar una primera impressió, per això és important cuidar la reputació en línia.

Creus que el teu negoci podría beneficiar-se de tenir una presència destacada a les cerques locals de Google?

Quan fas una cerca a Google sols fer clic en els resultats de la segona o tercera pàgina?

Sabies que els llocs web amb contingut nou i rellevant solen aparèixer als primers resultats de cerca? Això és perquè Google veu que estan actius i fan esforços per donar contingut rellevant a la seva audiència.

Creus que el teu lloc web podría beneficiar-se d'estar en els primers resultats de cerca i tenir contingut nou i rellevant regularment?

Has vist publicacions d'empreses o marques a les xarxes socials que van captar la teva atenció?

Has interactuat mai amb una d'aquestes publicacions d'empresa (m'agrada, compartir, comentar, fer clic en un enllaç)?

Creus que el teu negoci podria beneficiar-se de tenir una presència activa i atractiva a les xarxes socials?

Has rebut mai publicitat a través del correu electrònic?

Sabies que el correu electrònic és una poderosa eina per enfortir la fidelització de clients? No només manté els clients informats i compromesos, sinó que també els fa sentir valorats i especials.

Heu fet clic en algun d'aquests correus per interès?

Creus que seria interessant aplicar la comunicació per correu electrònic al teu negoci?

Has vist anuncis en línia que són rellevants per als teus interessos o cerques recents?

Alguna vegada heu fet clic en un d'aquests anuncis perquè us ha semblat interessant?

Creus que el teu negoci podría beneficiar-se de mostrar anuncis en línia a persones interessades en els teus productes o serveis?

Gràcies